Grafikai tervezés

A grafikai tervezés sokkal összetettebb folyamat, mint azt elsőre gondolnánk. A képek, a színek, a tipográfia, és az elrendezés mind hatással van az egész, komplett végeredményre. Ezeknek a vizuális elemeknek a megfelelő használatával lehet megragadni a célközönség figyelmét. 

A grafikai tervezés számos területet foglal magába. Egyszerre reklámoz, és használja a marketing fontos jegyeit a tudatos márkaépítéshez. A tervezési folyamat alatt fontos, hogy az ügyfél számára a legmegfelelőbb terv készüljön el, és ha kell, akkor közösen csiszoljuk addig, amíg el nem éri célját. 
Na de mi a cél? A jól kivitelezett grafikai tervezés jelentős hatással lehet egy vállalkozás vagy üzleti kampány, projekt sikerességére. Képes megragadni a figyelmet, hatékonyan kommunikálni a fogyasztók felé. Nagy mértékben javítja a vizuális anyagok esztétikai vonzerejét, és ez a vonzerő az, ami egy magasabb színvonalra emelheti a vállalkozást. 

Offline grafikai tervezés: 
Reklámkommunikációs anyagok tervezése, mint például hirdetések, szórólapok, flyerek, és plakátok tervezése. Kiadványszerkesztés, legyen szó katalógusról, céges kiadványokról, prospektusokról. De ide tartozhat a csomagolástervezés, az ajándékkártya tervezése, rollup, de akár autódesign, matricák tervezése is. 

Online grafikai tervezés: 
Social media megjelenések tervezése, online kiadványok, ebook, és letölthető kiadványok design tervezése.