Te vagy az ügyfelem? Derítsük ki!

Picture of Nóri

Nóri

Elmesélek nektek egy történetet! Jöhet?

Az elmúlt időszakban több régi ismerőssel is összefutottam, akik a beszélgetéseink alatt szinte minden alkalommal megkérdezték: „Na és még mindig rajzolsz?”

Ne értsétek félre, abszolút nem rossz indulatból kérdezték, de egyikük sem tudta pontosan megfogalmazni azt, hogy szerintük mit is csinálok. Így hát szöget ütött a fejemben, vajon tényleg ilyen nehéz lehet megfogalmazni, hogy mit is csinál egy grafikus?
A munkánk során szellemi terméket állítunk elő legtöbbször, és ritkán lesz csak kézzel fogható a végeredmény.

Ezek a beszélgetések arra sarkaltak, hogy erről is írjak picit! Miben is tudok neked segíteni? Mivel tudsz engem felkeresni és mikor?

Vegyük fel a kapcsolatot, ha…

Sokszor nehéz eldönteni egy vállalkozásban, hogy mikor érte el azt a szintet, hogy tovább lépjen, és emelje a vállalkozás színvonalát az a plusz, hogy rábízzuk a „piszkos” munkát másra. A döntéshozatalt az is befolyásolja, hogy sokan úgy vannak vele, ők majd megoldják, megtervezik, megírják a kreatívokat. Pedig fontosak a jól átgondolt koncepciók, a színek, a tipográfia, a szellős és informatív anyagok. Jól essen a szemnek ha ránéznek az elkészült anyagra, könnyen fogyasztható vizuális élményt nyújtson, de legyen egyszerre egyszerű és nagyszerű. Nem könnyű feladat, igaz?

A marketingeszközök lényeges elemei egy vállalkozás fejlődésének, és minél minőségibb a tartalom – legyen az online vagy offline – annál inkább ügyfélcsalogató és kirívó.

Fontos felhívni magadra a figyelmet, könnyebben rögzül a márkád, tehát hamarabb választanak Téged.

Na jó, de mikor és mivel forduljak hozzád?

Arról, hogy mikor érdemes beruházni egy arculatra vagy annak frissítésére, egy új weboldalra vagy mikor lép elsődelegs helyre a social platformod rendezett, áttekinthető kinézete, erről mindenki maga dönt. Egy vállalkozás sem áll ugyan azon a szinten.

Én abban tudok segíteni, hogy összefoglalom neked, milyen problémákra lehetek megoldással.
Ezek pedig következők lehetnek:

  • … ha úgy érzed, hogy egy ideje eltűntél a piacon, és a versenytársak már teljesen a fejedre nőttek. Szeretnél kitűnni a tömegből, és magasabb szintre emelni a márkádat egy jól megtervezett arculattal, logóval, kreatív anyaggal.
  • … ha fontos számodra, hogy egyedi legyen a vállalkozásod megjelenése, és elérte a vállalkozásod azt a szintet, hogy egy grafikussal dolgozz közösen.
  • … ha a meglévő vállalkozásod nem éri a el a megfelelő célközönséget, nem illik a célcsoporthoz, vagy elavult az arculatod, és nem szolgálja a jelenlegi üzleti céljaidat.

A felsorolt problémák közül érint valamelyik?
Te vagy az ügyfelem? Amennyiben igen a válaszod, akkor egyeztessünk egy konzultációt, ahol megbeszéljük a problémát, és a megoldást is!

Picture of Nóri

Nóri

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hasonló cikkek

A színek ereje – esettanulmány

Hogyan válassz figyelemfelkeltő színeket a márkádhoz? Egyik ügyfelem nemrég azzal a kéréssel fordult hozzám, hogy segítsek neki a social media posztjainak tervezésében. Judittal már korábbi tartalmain is dolgoztunk közösen, így örültem a megkeresésnek. A Pendula Gyermekbarát Fejlesztő Műhely, egy olyan

Tovább olvasom »

Trendi vagy sem?

Avagy mi a 2024-es év design trendje Már biztosan rengeteg oldalon olvashattad az idei év grafikus és design trendjét. Sok blogger illetve tervező fogalmazza meg saját gondolatait az éppen felkapott stílusokról. Vannak olyan irányzatok, amelyek újra és újra előtérbe kerülnek,

Tovább olvasom »

A logók típusai

Gondoltad volna hogy a logóknak több csoportja is van? Ez a bejegyzés a logók 7 típusát hivatott bemutatni, hogy el tudd dönteni a te márkádhoz melyik illik a legjobban. A logó egy cég vagy márka arculatának azon eleme, amely a

Tovább olvasom »