Elmesélek nektek egy történetet! Jöhet?
Az elmúlt időszakban több régi ismerőssel is összefutottam, akik a beszélgetéseink alatt szinte minden alkalommal megkérdezték: „Na és még mindig rajzolsz?”
Ne értsétek félre, abszolút nem rossz indulatból kérdezték, de egyikük sem tudta pontosan megfogalmazni azt, hogy szerintük mit is csinálok. Így hát szöget ütött a fejemben, vajon tényleg ilyen nehéz lehet megfogalmazni, hogy mit is csinál egy grafikus?
A munkánk során szellemi terméket állítunk elő legtöbbször, és ritkán lesz csak kézzel fogható a végeredmény.
Ezek a beszélgetések arra sarkaltak, hogy erről is írjak picit! Miben is tudok neked segíteni? Mivel tudsz engem felkeresni és mikor?
Vegyük fel a kapcsolatot, ha…
Sokszor nehéz eldönteni egy vállalkozásban, hogy mikor érte el azt a szintet, hogy tovább lépjen, és emelje a vállalkozás színvonalát az a plusz, hogy rábízzuk a „piszkos” munkát másra. A döntéshozatalt az is befolyásolja, hogy sokan úgy vannak vele, ők majd megoldják, megtervezik, megírják a kreatívokat. Pedig fontosak a jól átgondolt koncepciók, a színek, a tipográfia, a szellős és informatív anyagok. Jól essen a szemnek ha ránéznek az elkészült anyagra, könnyen fogyasztható vizuális élményt nyújtson, de legyen egyszerre egyszerű és nagyszerű. Nem könnyű feladat, igaz?
A marketingeszközök lényeges elemei egy vállalkozás fejlődésének, és minél minőségibb a tartalom – legyen az online vagy offline – annál inkább ügyfélcsalogató és kirívó.
Fontos felhívni magadra a figyelmet, könnyebben rögzül a márkád, tehát hamarabb választanak Téged.
Na jó, de mikor és mivel forduljak hozzád?
Arról, hogy mikor érdemes beruházni egy arculatra vagy annak frissítésére, egy új weboldalra vagy mikor lép elsődelegs helyre a social platformod rendezett, áttekinthető kinézete, erről mindenki maga dönt. Egy vállalkozás sem áll ugyan azon a szinten.
Én abban tudok segíteni, hogy összefoglalom neked, milyen problémákra lehetek megoldással.
Ezek pedig következők lehetnek:
- … ha úgy érzed, hogy egy ideje eltűntél a piacon, és a versenytársak már teljesen a fejedre nőttek. Szeretnél kitűnni a tömegből, és magasabb szintre emelni a márkádat egy jól megtervezett arculattal, logóval, kreatív anyaggal.
- … ha fontos számodra, hogy egyedi legyen a vállalkozásod megjelenése, és elérte a vállalkozásod azt a szintet, hogy egy grafikussal dolgozz közösen.
- … ha a meglévő vállalkozásod nem éri a el a megfelelő célközönséget, nem illik a célcsoporthoz, vagy elavult az arculatod, és nem szolgálja a jelenlegi üzleti céljaidat.
A felsorolt problémák közül érint valamelyik?
Te vagy az ügyfelem? Amennyiben igen a válaszod, akkor egyeztessünk egy konzultációt, ahol megbeszéljük a problémát, és a megoldást is!