Valóban elavult a névjegykártya?

Picture of Nóri

Nóri

Neked is van névjegykártyád? Ódivatú szokás átadni egy megbeszélés végén, vagy igenis fontos része az információcserének?

Biztosan állíthatom, hogy a névjegy, bár régóta gyarapítja a marketing eszközök sorát, napjainkban is legalább olyan fontosággal bír, mint egy weboldal. Egy szépen, igényesen, informatívan megtervezett névjegy első számú fegyvered lehet. Ebben a bejegyzésben szeretném bemutatni neked, hogy mitől lehet egy névjegy valóban egyedi, és mitől lesz emlékezetes, hogy ne a táska aljában kössön ki, akár átolvasás nélkül.

Miért jó névjegykártyát használni?

A névjegykártya az arculatod és a márkád egyik alapeleme, és bár nem is gondolnád, de már a bemutatkozás pillanatában nagyon sokat elárul rólad, a szolgáltatásod és a vállalkozásod minőségéről.

Gondolj bele, rád milyen benyomást tenne a következő szituáció? Egy üzleti megbeszélés során kézhez kapnál egy fakó, nehezen olvasható, információkkal zsúfolt névjegyet, vagy még rosszabb az, hogy kérnél egy névjegyet, de a partner nem tud adni, mert nincs.

Egyik szituáció sem kellemes, és abszolút nem vet jó fényt sem rád, sem másra ez a helyzet.
Sokan azt gondolják, hogy elavult dolog névjegyet átnyújtani egy megbeszélés során, de a statisztikák nem ezt mutatják. Az emberek még mindig szeretik a kézzel fogható termékeket, mint egy emléket örző marketingeszközt magukhoz venni.

Milyen névjegykártyát válasszunk?

A névjegyek eltérő méretűek, és stílusúak lehetnek. Vannak a klasszikus névjegykártyák, leggyakrabban fekvőhelyzetben, de ha igazán szeretnénk kitűnni a tömegből, akkor ne legyünk félénkek bevállalni valami különlegeset. Ma már az álló, esetleg eltérő méretű, formájú névjegyek sem ritkák. Lehetnek egy oldalasak, vagy két oldalasak.

Alapanyagukat tekintve is lehetünk bátrak, rengeteg magas minőségű papírok állnak már rendelkezésre, ami még jobban emeli a kártya minőségét, értékét. Természetesen ilyenkor érdemes mérlegelni, hiszen ezeknek a kártyáknak az előállítása is magasabb áron történik.


A kreatív névjegyek emlékezetesek, egyediek de a tervezés alatt figyeljünk arra, hogy a kreativitás ne menjen a funkció rovására.

Fontos, hogy a névjegy maradjon egyszerű, olvasható, és tartalmazza a fontosabb információkat.
Nézzük melyek ezek:

  • Logó
  • Cégnév
  • Mottó/szlogen
  • Név és titulus
  • Elérhetőségek
  • QR kód

Remélem, hogy sikerült eloszlatni a kérdést, szükséges e a névjegykártya!
Amennyiben szeretnél egy egyedi, különleges névjegy büszke tulajdonosa lenni, akkor várom a megkeresésed. Egyeztessünk, tervezzünk közösen! Vegyük fel a kapcsolatot!

Picture of Nóri

Nóri

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hasonló cikkek

A színek ereje – esettanulmány

Hogyan válassz figyelemfelkeltő színeket a márkádhoz? Egyik ügyfelem nemrég azzal a kéréssel fordult hozzám, hogy segítsek neki a social media posztjainak tervezésében. Judittal már korábbi tartalmain is dolgoztunk közösen, így örültem a megkeresésnek. A Pendula Gyermekbarát Fejlesztő Műhely, egy olyan

Tovább olvasom »

Trendi vagy sem?

Avagy mi a 2024-es év design trendje Már biztosan rengeteg oldalon olvashattad az idei év grafikus és design trendjét. Sok blogger illetve tervező fogalmazza meg saját gondolatait az éppen felkapott stílusokról. Vannak olyan irányzatok, amelyek újra és újra előtérbe kerülnek,

Tovább olvasom »

A logók típusai

Gondoltad volna hogy a logóknak több csoportja is van? Ez a bejegyzés a logók 7 típusát hivatott bemutatni, hogy el tudd dönteni a te márkádhoz melyik illik a legjobban. A logó egy cég vagy márka arculatának azon eleme, amely a

Tovább olvasom »